The Activation of Papain and Related Ensymes with Sodium Thiosulfate

Artículos, libros, monografías y colaboraciones, Werner Jaffe

Archives of Biochemistry, 8, 3 (1945).

The Activation of Papain and Related Ensymes with Sodium Thiosulfate

INTRODUCTION

A considerable number of substances have been studied as possible activators for papain. These studies led to the development of theories on the mode of action of these activators. As we found sodium thiosulfate to be a potent activator for papain and especially suitable for the study of the activation reaction, we shall present here some of our results. Moreover, thiosulfate may have some practical interest in connection with the industrial and medical use of papain.

Tanto las frutas como los vegetales contienen vitaminas, minerales y antioxidantes que resultan necesarios para proteger tu salud y prevenir de innumerables enfermedades. Por este motivo es importante que las incluyas en tu alimentación diaria.

Varia los alimentos con una combinación de 3 grupos de colores: Azul: proteínas, Amarillo: carbohidratos y Verde: vegetales y frutas.

El plato con 3 colores representa los nutrientes básicos que deben estar en tu alimentación. 💪🏼💪🏼

Recuerda que, los alimentos enlatados, embutidos y las chucherías empaquetadas y en bolsas, son altas en sal (sodio) y se deben consumir sólo de forma eventual, para que no representen un riesgo para tu salud.