The Activation of Papain and Related Ensymes with Sodium Thiosulfate

Artículos, libros, monografías y colaboraciones, Werner Jaffe

Archives of Biochemistry, 8, 3 (1945).

The Activation of Papain and Related Ensymes with Sodium Thiosulfate

INTRODUCTION

A considerable number of substances have been studied as possible activators for papain. These studies led to the development of theories on the mode of action of these activators. As we found sodium thiosulfate to be a potent activator for papain and especially suitable for the study of the activation reaction, we shall present here some of our results. Moreover, thiosulfate may have some practical interest in connection with the industrial and medical use of papain.

La tradición de la uva en Venezuela 🇻🇪 12 uvas para las 12 campanadas que anuncian el fin del año. Seguro hoy en día ya su uso y costumbre está regado por el mundo con cada venezolano ido, que recordaremos con nostalgia.

Desde #FundaciónBengoa les deseamos Feliz Año para todos

🍴❓ Escucha 'Alternativas que alimentan', el segundo episodio de la temporada dos de nuestro podcast #LibreseIguales

Con las voces expertas de:

• Marianella Herrera, de la @FUNDACIONBENGOA
• Jeannette Makenga, del #CEPIN

🎧 Haz clic aquí: https://bit.ly/3cHmKQY

“La disponibilidad de alimentos, en términos del aporte energético promedio para la gran mayoría de los países de América Latina es bastante satisfactoria, pero su distribución siempre ha sido completamente desigual”.

Doctor José María Bengoa